CARPE DIEM


Oj vad dålig jag är på att blogga men ibland känner jag inte för det och då låter jag bli. Man ska lyssna på sig själv. Det har hänt väldigt mycket i mitt liv den senaste månaden men det positiva är att jag faktiskt har börjat lyssna på mig själv och vad JAG vill. Det bör ni också göra. Hur ofta gör man inte saker för andras skull eller låter saker bara vara för att man inte orkar ta tag i det?! Det är bara att inse, det kommer inget brev på posten med drömjobbet, pojkvännen eller tid. Vi alla har våra egna drömmar och man måste se till att uppfylla dem. I mitt fall är drömmen en resa till Australien. Jag var tvungen att inse att det perfekta tillfället att resa bort kommer aldrig att komma och därför har jag precis bokat en biljett till Sydney. Den 27:e dec återvänder jag till mitt gamla hem. Jag flyttade hem till Sverige 2007 och har sedan dess längtat tillbaka, varje dag. Mer om min resa får ni läsa senare. Vad är era drömmar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0