Kärt barn har många namn

Har hundsällsällskap av lilla Wokki idag. Wokki heter egentligen inte wokki utan Pigglet. Wokki har många namn, min lilla mamma kan inte säga Pigglet så hon kallar honom för Pillows istället. Mamma ylar Pillows och hunden fattar nada. Wokki är nog Sveriges tjockaste Yorkshieterrier (jag döljer lilla magen med min arm) men också mysigaste, så mysig att han vill sitta i knät HELA TIDEN, speciellt vid viktiga möten!
Jag älskar den här lilla tjockisen som älskar att mysa, sova, äta och slicka min pojkväns fötter. Ninni om du läser det här, får jag adoptera lilla grisen?


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så söta ni är =)

2010-03-24 @ 19:47:46
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0