IMPORTANT

Blev så jäkla sugen på att färga håret mörkt häromkvällen. Tycker att det är extra snyggt på sommaren med mörkare hår, för att man förhoppningsvis inte ser ut som om man precis har stigit upp ur graven. Solbrännan är dock ett problem jag får ta tag i senare. Mina vänner och pojkvän tycker inte att jag ska färga håret – ”det är så fint på sommaren men lite blondare hår”. Men nu har jag bestämt mig, bokade precis en tid hos frisören.  Nu till det besvärliga, vilken nyans ska det vara? Tycker om när det ser naturligt ut. Jag kanske inte ska göra det för mörkt utan mellanbrunt? Vad tycker ni, vilken nyans ska jag köra på? Viktiga saker det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0