SKISSER FRÅN SOMMAREN

Är tillbaka på kontoret efter 2 veckors semester. Större delen av semestern spenderade jag på Algarvekusten tillsammans med min kära fru Von Rosen. Om ni inte redan har märkt det så är jag ingen höjdare på rutiner. Jag bloggar när jag känner för det, struntar i det när jag inte känner för det. Detta gör att bloggen blir lidande men jag hoppas att ni hänger med ändå?! Jag säger som Natalie på kotyr
-       Då kavlar vi upp ärmarna och kör igång inför hösten.

På tal om hösten (som är farligt nära) tänke jag passa på att ge er en uppdatering av höstens hetaste trender.

Cape
Höstens trendytterplagg är utan tvekan Capen. Både H&M och Zara kommer att få in ett par riktigt snygga. Håll utskick!


 

Sammet
Sammet var hett redan förra hösten men det sensuella matrealet vill inte släppa taget ännu. Tänk kavaj eller byxor. Skippa klänningen, den känns redan uttjatad.


 

Kamelfärgen
Min favorittrend denna höst. Snyggast är den kamelfärgade kappan, gärna den lite vida boxiga modellen.


 

Fårskinn
Behöver jag säga mer? Skinnjackan med fårskinnsfoder kommer att vara ett av höstens nyckelplagg. Fårskinn är inte bara snyggt utan också varmt, ultimat för vårt kyliga klimat.

 

Spräckelmönstrat
Satsa på ett spräckligt, graffiti -liknande print. Matcha med olika djurmönster eller enfärgad tisha.

 

Polokragen
Helt galet men polotröjan och 90-tals jazzbyxan är tillbaka. Höstens polo är slimmad, elegant och gärna i ett blankt matreal. Man ska aldrig säga aldrig men jag har svårt att se att jag hakar på någon av trenderna.








































Kommentarer
Postat av: Katti

Fasiken va bra att du har börjat blogga igen Matsson!! Mina ärmar är också uppkavlade! Bjuder du på lite pics från semestern!??

2010-08-10 @ 18:33:07
URL: http://kotyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0