EVERYTHINGS COMES IN 3`S


Jag har fått ryckningar i mitt ena ögat, så jäkla irriterande. Läste på nätet att det beror på stress så jag försöker att stressa ner men då börjar det bara att rycka ännu mer. Jävla ögonryckningar!

Ska även hjälpa Salinas att anordna en utförsäljning. Älskar deras bikinis men tyvärr säljer de inte så bra här i Sverige. Håll utskick efter en inbjudan, den kommer snart.

Råkade spontanshoppa igår. Jag hittade ett par fantastiska låga mockaboots som jag inte kunde motstå trotts att jag  absolut inte hade råd. Fan att jag är så svag ibland...

Kommentarer
Postat av: giulia

usch hatar ryckningar få ögonryckningar !

2010-08-17 @ 11:26:13
URL: http://disilvestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0