MAIL FRÅN SINGEL!

Hej vackra,

Så här är jag nu, 26 år å singel… Å inte blev singellivet som jag trott. Har inlett 2010 med ett tomtekvartal som med den nuvarande utvecklingen ser ut att bli ett tomtehalvår. Vet inte riktigt vad jag hade föreställt mig men jag hade iaf hoppats på att få mer action än de trötta singlarna i ensam mamma söker!

Jag menar jag är ung (ja ja inte purfärsk kanske men någe sånär), läcker å rolig, å så kan ja ju dansa också ;) Så var i ligger problemet?

Det ska framhållas att visst har jag haft läge, men ju längre tid som går desto svårare verkar jag ha att få till det. Min kyskhetsgrad har liksom degraderats till katolskskolflickenivå där en endaste kyss känns som någe förbjudet å stort. Tanken på att röra sig från lite myshångel i soffan till ohämmat sex i sänghalmen känns främmande och svårt. Det är inte så att jag inte vill eller inte är kåt, jag lovar dig det är VÄRKLIGEN inte problemet . Därför behöver jag din hjälp min lilla favvo-skuttmutta. Hur ska jag göra för att få till det?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0