GUNVALD LARSSON

Igår anlände min fina hundvalp. Ni kanske kommer ihåg att vi hade ett litet namn delemma? Nu har vi äntligen döpt valpen - han ska heta Gunvald. Eftersom jag heter Larsson i efternamn så blir det Gunvald Larsson. Herregud säger jag bara, jag är kär på riktigt! Jag kunde inte somna eftersom jag längtade så mycket efter att få gå upp och leka med honom. Jag ska slänga upp lite bilder på Gunvald så fort jag har köpt ett nytt minneskort till min kamera. Vi ska snart gå ner till kontoret och säga hej till resten av pixboom kontoret. Håll utkik efter Guvald och Matilda Larsson..

Kommentarer
Postat av: nina

Gunvald e sjuuukt söt! Mitt hjärta smälter...

2010-05-28 @ 01:43:17
URL: http://konfektionsteknikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0