Fånga dagen,



Hoppas alla har haft en bra sommar. Själv har jag varit på äventyr i ett par veckor.  Jag och min partner in crime (min sleetna resväska) började vår semester genom att åka till Marocko. Kom hem och packade snabbt om för båtsemester (för er som känner mig så vet ni att jag hatar båtar) men jag tog mig igenom veckan galant utan att begå självmord. Efter båtsemestern hettsade vi hem och packade om för att bege oss till den Åländska kusten för lite landet-häng. Fick lite panik efter ett par dagar och bestämmde mig att hänga på tjejerna på en fjortis helg på Gotland. Kom hem med ett jack i pannan, tattueringar gjorta av spitpennor, ett antal tusen fattigare men med sjukt många glada minnen. Jag har haft en fantastisk sommar och för fösta gången på väigt många år så har jag lyckats att fånga dagen. Jag hoppas att ni också har gjort det!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad roligt att höra:)

Hoppas allt är fint med dig!

kram

2011-08-04 @ 10:02:22
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0