WELCOME BACK

Dagen började skitdåligt trots att solen lyste genom fönstret, men fick precis ett lyckorus då jag satt på kontorstaket med världens godaste latte och Elle tidningen i handen. Tänk vad lite solljus, kaffe och en tidning kan göra med humöret. Gjorde slut med Elle tidningen för ett par år sedan då jag tyckte att tidningen tappat kvalitet. Men efter att ha träffat underbara chefredaktören Hermine Coyet Ohlen på detoxen kan jag inte låta bli att köpa tidningen igen- och gissa vad? Jag blev nykär i min gamla förälske. ELLE IS BACK!

Fick precis ett mail från boyfriendo om att vi ska åka bort mellan den 8-11 juni. Undra vart vi ska? Tack fina pojkvän..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0