DETOX RAPPORT

Herregud vad bra jag mår efter detoxen. Jag vaknar av mig själv varje morgon och det mina vänner är helt galet. Det enda som det har varit lite si och så med är humöret. Har försökt att flytta ut från Boyfriendo ett tiotal gånger, som tur är han ganska rutti och bryr sig inte så mycket om mina utbrott. Nämnde jag att jag heter Tekla i första namn? Anledningen till jag har gjort en detox är för att jag slarvar med maten, är ständigt sjuk och trött. Är både laktos och gluten intolerant men struntar oftast i det. Den här veckan har jag lärt mig att laga fantastik mat utan laktos eller gluten. Detoxen slutade igår och i morgon ska jag synda, det blir nog en sväng på stan så en och annan drink kommer nog att slinka ner..

Bye bye detoxen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0