ALDRIG IGEN!

Herre min getabock vad trött jag är idag. Snurrade i väg på Bikram (hot)yoga igår tillsammans med boyfriendo och några vänner. Det var jobbig men roligt. Roligaste var att boyfrinndo var med. Boyfriendo tror att han är bäst på allt och hoppade snabbt till den främre raden. Jajamensan det här hade han gjort förut. Det är bara att stäcka, stretcha och andas, inga problem. Det klart att han ska visa grabbarna hur man gör. Fem minuter senare sneglar jag på boyfreindo som står och chippar efter andan. Svetten rinner och jag ser paniken i hans ögon. Jag ser hur han tänker - vad fan hände med solhälsingen och den där jävla hunden? Ett par minuter senare förflyttar han sig bakåt och efter ytterligare ett par minuter sitter han och flämtar vid utgången. Det var nog sista gången jag ser honom på Bikram yoga. Trotts att yoga karriären inte blev så långvarig är jag ändå mycket stolt över honom, han följde med och stannade kvar i panikrummet...

God natt


Kommentarer
Postat av: Josefine

Mmmmh vi var inte så tuffa när vi var där första gången, men får väll erkänna att du är bra på det. Jag såg ju ut som en potatissäck med tandpetspinnar till ben. Halkandes runt i sitt egen svett...mysigt!



Men "MER bikram till svenska folket" :)



puss

2010-04-23 @ 16:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0